Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 2 juni 2010

Tillbaka till framtiden

Av Chrissie - 2 juni 2010 09:20

Hela helgen och början av veckan försvann i ett nafs. Sömnbrist, men glad och nöjd! :-)

Fick besök av MC på söndagen, så det blev en härlig 2½ timmars ridtur, med lite hästbad och naturligtvis lite "tjejprat". Kom isäng sent och upp i ottan.

Måndagskvällen åkte jag till B-länge där R-M och sambon med vovvar mötte upp oss för hundkurs. Den här gången var det sökövningar. Naturligtvis så var pojkarna jätteduktiga, även om Bangsi skötte sig bättre på övningarna inomhus än ute. Ludde hamnade i en grupp med en vovve som gjorde utfall, så det var inte helt lyckat och lilla Luddetudde tyckte det var äckligt:-/

Nästa gång blir det balansövningar:-)))

              


Har massssssor med pappersjobb att ta itu med, men tänker faktiskt njuta av solen idag, så får papprena vänta till kvällen/natten. De lär ju knappast gå någonstans?:-P

*Gäsp*

Dags att ta grabbarna på en promenad!

//


 
 
Anette

Anette

2 juni 2010 14:47

Oj så tråkigt att Ludde blev skrämd :-(.... det är så tråkigt när det händer nåt sånt.
Hoppas att det inte händer igen.
Ja du man ska passa på när det är fint väder, det man kan göra en annan dag ska man lägga undan ;-).
Ha det bra!!

http://www.toppens.se

 
Karina

Karina

2 juni 2010 16:01

Vad är det för kurs ni går? Är det någon startkurs i rallylydnad eller nåt? Det ser lika roligt ut för mattar och hussar som för voffsarna.

Mirack gjorde ett elegant svanhopp över vårt lilla dike igår, med sitt stora däck i munnen. Jag tycker det är fullt tillräckligt tungt att bära det i handen, utan att jag hoppar omkring i terrängen... :-)

Har frågat mig förr: Var får hundar all sin energi ifrån??? Kanske från sina Duracell-batterier? :-) :-)

http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se

 
Ludde

Ludde

2 juni 2010 17:53

Hallå Bangsi. Om du visste vad otäckt det var med den där elaka hunden. Fröken sa att jag inte skulle behöva va i samma grupp som han nästa gång. Då vill jag vara i samma grupp som du så vi kan hjälpa varandra om nån blir elak.Det går ju inte att koncentrera sig när man hela tiden måste vara på sin vakt så man inte inte blir ihjälbiten.
Fina bilder på oss. Puss och slick från Ludde

http://www.ludde.webgain.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards