Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Hallå Världen!

Av Chrissie - 30 mars 2010 22:07

Kan väl ärligt erkänna att jag har haft en riktig "down"period.  Det är vansinnigt påfrestande att bara få sova 1-2 timmar per natt. Men nu jäklar har jag bestämt mig för att rycka upp mig och se lite ljust på livet. Ont i en jäkla axel ska minsann inte få ta kål på mig!!:-)

Idag gjorde jag alltså en rejäl ansträngning och tog mig ut på pålleryggen! Helt underbart! Tror det var precis det jag behövde, för det var liksom då positivismen kom tillbaka:-) Frakturen kommer att läka. Det är väl bara fråga om tid?! Lite bra sömn önskas bara.


Idag fick jag ett påsk- email från Bangsi´s gulliga brorsa! Han är ju bara alldeles på tok för söt! Lilla Ludde!!:-) STORT TACK!!


  

(Bilden är förminskad)


          

Mina alla älskade familjemedlemmar.


Nu är vovvarna friska igen. Skönt att det bara verkat ha varit en endagars magsjuka på dem båda!:-)





 
 
Rose-Marie

Rose-Marie

31 mars 2010 08:16

Skönt att ni är piggare hela högen. Ludde fick också en liten släng av icke fast bajs. Men det var bara en gång. Det kommer ju fram många intressanta saker när snön försvinner. Det kan ju hända att nåt slinker ner i munnen på dom lurviga. Under bara bilder du lagt in.
Ha en bra dag och fortsätt försöka tänka positivt.

http://www.ludde.webgain.se

 
Ingen bild

G.

31 mars 2010 15:54

Vadå "mina älskade familjemedlemmar"?! VAR ÄR DÅ MAGNUS?? Va? Va? Va? *skrattar*
Klart man blir deppig när det konstant gör ont! Det går över bara frakturen läker. Det är ju VÅR nu snart också :-) :-)
HOPPAS att du får sova ordentligt snart!!!

 
Ingen bild

Karina

31 mars 2010 19:43

Du får trösta dig med att du känner dig piggare och gladare när frakturen väl läkt.
Ingen kan vara glad jämt, man har rätt att vara låg ibland. Bra att du har dina familjemedlemmar (både lurviga och olurviga) som finns där för dig och att du finner glädje i en ridtur i vårvädret. Gör man saker man tycker är roligt så kan ju det pigga upp en smula.

Vilken jättehärlig påskbild på din hunds bror. Du får väl pynta opp kusarna lite, knyt fast några gula påskfjädrar i svansarna... :-) Om inte annat för att förbipasserande ska få nåt att titta på. :-)

Ha en riktigt GLAD PÅSK!!!

 
Chrissie

Chrissie

31 mars 2010 21:04

G: Jodå, sambon är också älskad, men nu har han valt att vilja vara icke offentlig i min blogg, och det respekterar jag:-)

http://http:/dromisar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

G.

1 april 2010 09:00

Hahaha, ok, men det stod ju "alla"... man blir ju orolig ;-) alla fyrfota menade du kanske :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards