Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Chrissie - 7 mars 2010 20:44

Med tanke på att det inte är mycket jag klara av att göra än så länge, så kommer det nog att bli lite bloggtorka framöver.

Men jag kanske hinner komma ikapp med massa brevskrivning ialla fall:-)


Vill passa på och TACKA alla för visad empati!:-)

Hoppas innerligen vara fit for fight så fort det bara går.


  


På återseende!

/7


Av Chrissie - 7 mars 2010 10:56

Har försökt sitta och sova, ligga, stå på huvudet, mage, rygg, sida, men inget har fungerat. Har lyckats få totalt två timmars sömn inatt!:-(

Ska väl inte gnälla egentligen, för det finns alltid de som har det mycket värre och de ägnar jag verkligen en tanke åt nu!!


Ska väl göra en kraftansträgning och försöka få på mig lite kläder och ta mig ut i vårvädret.  Kan ju inte rida, så jag får väl sätta mig på en sten och åtminstone pussa på pållarna.

Sen ska jag be sambon att tvätta mitt hår! Hahaha! Krympling är bara förnamnet.


Hörde ni goa Peter Kondrup på TV4´s väder igår? Skeppmora hade högsta temperaturen i hela Sverige igår, med + 3,7 grader:-)))  Rena rama sommartemperaturer!! *Skratt*


//


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards