Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 12 mars 2010

Voff Voff

Av Chrissie - 12 mars 2010 19:29

Idag har vi fått träffa Ludde och hans husse och matte. Vi gick en jättemysig promenad på nya marker.


    

Vi sprang och vi busade och vi (läs:jag) rullade i lite mysiga "dofter".

                               Vi är världens bästa juveler!!

 

  

Luddes jättefina påsförslutarhårspänne satt inte kvar sådär väldans länge. Hihi., jag tror med bestämdhet att det är mitt fel att det försvann:-/


   Så fick vi träna massor.  Hur kul tror ni att vi tyckte det här var?! Alla mattar och husse bara gick, och vi fick minsann inte följa med, utan skulle snällt sitta och vänta på kommando. Men.....vad gör man inte för en G O D I S!!!??!!!


  

Storebror sa att det var jobbigt att hålla koll på oss. Men sen fick han sitt koppel och busa med, så då var han nöjd. Han är bra tossig den där storebrodern.


  

Min brorsa gör konstig grimaser.:-)




  

Nu har jag fått mat och är TRÖTT!


Längtar tills nästa gång!


Voffilivoff tills vidare


//Bangsi (bakom tangenterna)

 
 
Ingen bild

L

12 mars 2010 21:11

Finingsvovvarna!

Vilket snyggt spänne på brorsan, kan ju varieras i oändligt mkt färger :-P

Vad lyxigt att ha syskon o familj så nära, att man kan träffas och busa av sig :-)

 
Ludde

Ludde

12 mars 2010 21:26

Tjena brorsan.
Tack för idag. Hur kul som helst att du och Neo och din matte kom och lekte med oss. Men det är väl ett himla tjat om det där som du rullade dig i. Våra mattor och hussar luktar minsann inte alltid så gott när dom sprutar på sig en massa konstiga saker. Jag är så glad över presenten som jag fick. När jag kom hem var jag för trött att leka, men när jag hade vilat en stund lekte jag med den. Hoppas vi ses snart igen. Hälsa Neo och dom tvåbenta.
Puss från Ludde

http://www.ludde.webgain.se

 
Annelie

Annelie

13 mars 2010 07:04

Vad söta ni är på alla korten! Det märks att ni hade kul ihop! Soya skickar med många blöta pussar!

http://www.beardie.bloggplatsen.se

 
Anette

Anette

13 mars 2010 12:06

Härliga bilder från er busträff hos Ludde m. flock.
Ha ha hittade ni något som luktade gott ;-)... det kommer fram mycket sånt nu framöver ;-).
Ha en bra helg!!!

http://www.toppens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards