Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Chrissie - 16 september 2009 20:19

Vilken härlig dag jag haft idag, trots att den inte spenderades med hästar....

Klev upp och väckte tuppen imorse och begav mig till jobbet. Så kul att vara tillbaka och få härja runt lite;-) Började dagen med en snabbisfika med trötta Å :-)

Jättekul att träffa vår veterinär, som varit "ledig" sen mitten utav juni!!! Dessutom kom min goa, kära "partner" förbi med Sushi (mums) och hade lilla Minna med sig:-) Fick sno henne ifrån mamsen litegrann;-)!!!

Superkul att ses - alltid!!


  


Fick en helt suverän Led Lenser utav L & M!!!!!! Nu kommer jag aldrig mer att vara rädd för mörkret och hästarna kommer heller inte att kunna gömma sig för mig, och det är ingen idé att Bangsi försöker springa ifrån mig. För med den där lampan - då ser jag ALLT!:-) TACK! TUSEN TACK!!



Som alltid, så är det borta bra men hemma bäst! Skönt att komma hem och dessutom vara lite efterlängtad;-)

Nu ska jag sjunka ner i den stora grå och avnjuta ett litet glas rött och kladdkaka!!;-))))

Laddar för en ny dag med ridning!

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards