Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Chrissie - 19 september 2009 14:59


Underbara soliga väder!! Tänk om det kunde hålla i sig länge!!


Började morgonen med en tango med dammsugaren och moppen, men sen...

...har jag varit ute hela förmiddagen och ridit mina lurviga fyrbenta. Helt underbart! Och Drómi har hittat tillbaka till gångarterna efter skoningen nu. Fick ett ryck och provade att lägga honom i pass. Vet ni?!!!?? Det funkade!:-) Var säkerligen inte alls någon fin eller bra pass, utan det gick mest fort så in i helv....... Men pass har han:-)


Tyvärr så förstördes ridturerna lite, utav att älgflugorna är riktigt på hugget nu. Jag fick vifta och slå bort dem mest hela tiden. Mig bet de bara, men man vill ju skynda sig att få bort dem från hästarna, innan de gör sig utav med sina vingar. Äckliga djur!! Tror nästan att jag tycker att de är värre än fästingar.

"Husse" & jag har även fått in lite mer ved i pannrummet. Men nu är det en liten slöstund, innan vi ska grilla lite ikväll, i goda vänners lag.

Cool



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards