Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 16 april 2009

Fröken svart

Av Chrissie - 16 april 2009 12:56

Tog en ganska lång sväng på Tritla. Hon kändes mycket mer "hemtam" idag. Tror hon uppskattade att hunden var med, för hade jag inte suttit på ryggen hade hon nog viljat busa loss med honom;-) Blev en del i skogen också, och så var vi (läs: jag) bara tvungen att testa om hon ville hoppa. Har ju hört att det ska uppskattas;-) Johodå minsann, vilken liten blivande hopphäst hon är. Hur kul som helst! Ett litet extra "skutt" kunde man göra efteråt, vare sig det fanns hinder eller ej.

Sen red vi runt "byn" på hemvägen för lite mer miljöträning. Hur cool dam som helst  //*superglad*

Nöjen avklarade, tråkgöra kvar!!!! :-(




Och så här glad blev jag när det serverades Fibergi;-)

 
 
Ingen bild

Sonja

16 april 2009 13:10

Vad kul att allt går så bra med henne! :)
Vilken jättesöt Fibergimule dessutom.

 
Ingen bild

Chrissie

16 april 2009 13:13

För att inte tala om smackandet;-) *gooooottttttt*

 
Ingen bild

G.

16 april 2009 13:41

Det SER ju nästan gott ut!! :-)

 
Ingen bild

L

16 april 2009 14:12

inte sötnos....sötmule ;-)

Vad kul att ni trivs så bra ihop :-)

ha en bra fortsatt dag trots tråkgöror o papper ;-)

 
Ingen bild

Chrissie

16 april 2009 15:49

L: Inte så mycket papper nu;-) Mest trååååkgöra i form av sanering av hem - hunden har ju fått gå ut genom dörren;-))))

 
Ingen bild

Marie

16 april 2009 18:31

Kul att det funkar så bra med Tritla. Verkar onekligen vara en cool tjej. Kolla din mail, där har jag skrivit en del info om sadeln och bifogat en bild. Ha det så gott tills vi hörs.

 
Ingen bild

Ulla

16 april 2009 18:44

Va kul att det går så bra för dig med Tritla. Tänk va bra det kan bli! Kram till er!

 
Ingen bild

Nina

16 april 2009 21:18

Så bra allt verkar ha blivit! Jättekul att hon smälter in så bra : ) Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards