Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Chrissie - 27 april 2009 20:54

Fick någon konstig inspiration och plockade fram färg och pensel.

Fattar inte, så fort jag dragit första penseldraget så undrar jag varför jag började, in the first place. Det är ju bara så infernaliskt tråkigt!!

Det är ju en del kvar att blaska på med färg:-/

Av Chrissie - 27 april 2009 13:29

Kommit på flera lösningar:-) Bästa sättet att få med båda två på samma bild = sätt grimma på den ena;-). Hur får man Tritla att stanna kvar i hage = släpp ut henne på betesvallen.....

Gick ut tidigt i morgonsolen och satte mig tillsammans med hunden på gräsmattan och har oljat och smort in alla träns, lädergrimmor och sadel. Undrar hur länge det kommer att skina om prylarna?

Som vanligt när nöjen är avklarade, måste man ge sig på de där mindre roliga sakerna........Så bäst att slå igen datorn och ta tag i dagen!!

//



PS. Är jag den enda som noterat att "Bloggagratis" försämrar bildkvalitén markant, när man ändrar storleken på bilderna (om man gör det i själva bloggprogrammet??? DS.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards