Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 19 januari 2009

Rubrik saknas

Av Chrissie - 19 januari 2009 16:56

Nu har det zappats och skrivits brev och lite mer infon till jobbpärmen:-)

Magen "gurglar" på, så nu laddar jag för fiskbullar och potatismosdiet;-P

Fast jag skulle nog behöva ta fram 4hjulingen och köra bort lite snö också, det är ju faktiskt inte alltför jobbigt. Bara ruggigt och kallt.

Allting är förberett (stavas det verkligen så? Såg konstigt ut.) i stallet, så det blir enkelt att bara ta in hästarna ikväll. Eftersom torven bara ville frysa ihop hela tiden, har jag börjat köra med mestadels spån. Hästarna verkar tycka det är jättemysigt och de har ialla fall rullat omkring varje natt de varit inne. Kanske har de legat kvar en stund också, det vet jag ju inte. Det är också skönt då man tar in dem fuktiga/blöta, att det är spån. Annars brukar ju D2 vara mer svart än någonting annat på morgonkvisten.

Nä, dags för fiskbullar.....i hummersås förstås.

Tjilivippen!



 
 
Ingen bild

G.

19 januari 2009 20:00

Tur att du skrev Tjilivippen för Chili-vippen skulle nog inte din mage gilla... hahaha, långsökt? Ok då. Men D2 har hajat! Det är ju svart du vill att han ska vara ju?! ;-) Du gillar ju svarta hästar... *fniss*

 
Ingen bild

G.

20 januari 2009 07:41

God morgon!
Ingen inlägg än?! Har du sovmorgon?? *fniss*

 
Ingen bild

C

20 januari 2009 07:44

Nänä, ingen sovmorgon här inte. Har frullefodrat hästarna - inne. Så D1 inte kan äta upp hälften av D2´s mat;-)

 
Ingen bild

G.

20 januari 2009 07:48

Vad säger M om det...?! Inne...i hallen eller i vardagsrummet? *fniss*
Närå, jag fattar!

 
Ingen bild

C

20 januari 2009 08:08

Ok Ok, jag ska fortsättningsvis skriva pedagogiskt och på en 4-årings nivå, så behöver du aldrig feltolka;-) *hahahaha*

 
Ingen bild

G.

20 januari 2009 12:07

Ska du ta ifrån mig ALLT det roliga :'-( ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards