Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2008

Dagen D och trött!

Av Chrissie - 10 oktober 2008 08:44

Tandläkarbesök på eftermiddagen - ser mig som ruinerad redan nu:-(

Sovit asdåligt inatt. Vaknade klockan 2 och kunde inte somna om. Har varit och släppt ut och fodrat hästarna och passade på att ta morgonpromis med vovven när ändå gummistövlarna var på.

Hur jobbigt känns det inte när man redan nu går och längtar efter sommar, värme och sol?!

 
 
Ingen bild

G.

10 oktober 2008 08:51

Du har ju pensionärskuvösen, kan du inte ha infravärmen på en solig dag och så sitter du där iklädd bikini med en paraplydrink i handen. Sen får du blunda och låtsas att det är sommar ;-)

Lycka till hos tandläkaren!!!
Tänk om det är så att du är såå trött att du somnar i tandläkarstolen och blir väckt när de är färdiga?! Det vore väl kanon?!!! ;-)

 
Ingen bild

C

10 oktober 2008 09:07

hmm, låter lite för kallt faktiskt, även om tanken var helt ok;-)

Vore ju en dröm.......men har svårt att se mig somna i tandläkarstolen. Brukar hålla i mig krampaktigt i stolen, som om jag skulle falla ner i avgrundens djup om jag släppte taget. Dessutom, av nån outgrundlig anledning så brukar man ju alltid ha ONDARE i munnen efter man varit hos tandläkaren. Är inte det konstigt. Man går dit med tandvärk och går därifrån med än mer tandvärk..Åsså ska man betala för det också! Konstigt!!!

 
Ingen bild

G.

10 oktober 2008 10:25

Jag har lärt mig att man ska använda lypsyl eller liknande innan man sätter sig i tandläkarstolen. De försöker ju ibland trycka in så mycket saker i munnen att man tror läpparna ska spricka ;-)

 
Ingen bild

L

10 oktober 2008 11:57

om jag inte kunde din ekonomi bättre (och flygrädslan) skulle jag rekommendera en härlig solsemester på en vecka eller så, det kan ju rädda hela vintern!!!

Men men , håller alla tummar att det går bra hos tandis!!!!
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards