Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Chrissie - 8 oktober 2008 16:47

Eftersom jag nu var så uttråkad har jag tagit mig i kragen och plockat fram allt vad bokföring heter. Skriver fakturor, räknar, räknar, räknar och  gör ändringar utav avtal så fingrarna glöder. Inte direkt roligt, men måste göras.

Skönt när det väl är klart! Längtar bara efter min gamla dator där jag redan hade mallar. Nu har jag liksom fått börja om från början.

Nåväl, mitt i all tristess har jag i alla fall fått sambon att köpa med sig pizza hem på väg ifrån jobbet. *mums*. Dags att ta jycken på en liten promenad.

Grannen kom ner på en liten snabbvisit med dottern. Kände mig lite seg *förlåt*.

  

Av Chrissie - 8 oktober 2008 14:57

uttråkad, uttråkad, uttråkad.......

Av Chrissie - 8 oktober 2008 08:59

Hur kan man vara så beroende av sitt morgonkaffe, när man ändå bara dricker decaf??

Sitter här med koppen i högsta hugg och funderar på vad jag ska ta itu med idag. Kanske man bara ska ta en absolut göra-ingenting-dag??? Hmm, brukar sällan bli det. Kom ju på att hunden måste ju få sin promenad i alla fall. Måste nog göra eld i pannan också, så kan jag ta ett långt varmt bad sen.

Ska nog passa på att ta någon skogstur också innan älgjakten börjar. Då gäller det att hålla sig ur vägen. Tur att den bara är en vecka!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards