Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!


Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "lättigt" kunna ha sådant här väder 365 dagar om året! California nästa?! Australien?! Afrika?

Hade en tvättäkta sovmorgon imorse. Minns inte när jag hade en sån och att vakna UTAN dåligt samvete. Tog nämligen en hundpromenad sent igår så att båda var rastade på alla sätt och vis:)

Blev ridning av både T och D, och de överraskar mig!! Idag lovade jag T att hon också ska få stanna här!! Så bäst att hon håller sig på rätt sida staketet så inte matte ångrar sig;-P Nu är hon den svarta prinsessan på riktigt!!

Lika härligt är det att känna att Drómi fortfarande utvecklas och blir positivare utan att ligga på okontaktbar.

Åh vad jag älskar alla mina djur......hmm, oinräknat dammråttorna!


Just ja, städning av garageuppfart och bland alla hästprylar har stått på schemat också, inklusive persedelvård!! :-D

Sen blev det en liten.......för lång tupplur och vaknade alldeles för sent och missade HiH.....*pinsamt*

Men nu har R-M lovat att väcka mig i tid till nästa gång!

Imorgon blir det träning igen, vi är anmälda till ny tävling 6/6! Undrar om Bangsi ska få gå banan med en svensk flagga i tofsen då?!!!


Tjing!

//


Tidigare mĺnad - Senare mĺnad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards