Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Chrissie - 23 april 2011 11:36

Påskafton kan ju börja roligare, än att mitt lilla Duracellbatteri rullar sig i okända spyor!:-(Nåväl, nu är han nybadad och doftar Jane Hellen som värsta påskkärringen. Har inte riktigt lärt mig att här i L-a går man tydligen påskkärringen idag. Where I'm from, gick man alltid påskkärringen på skärtorsdagen, innan man for iväg till Blåkulla!

Har varit hos sambons föräldrar och ätit så mycket mat att det sprutar ut genom öronen, mao proppmätt!! Gottigt! Tyvärr fick vi ett dödsfallsbesked som lade lite smolk i bägaren, men han var gammal och vi ska ju alla vandra samma väg.Alla eksemtäcken tvättade, så imorgon blir det till att plocka fram nål och tråd. Dröjer inte länge innan de lär åka på.Tänk, inte ett moln på himlen.......kan inte minnas att vi haft så fin påsk sedan 1999. Då kommer jag ihåg att jag satt i nyinförskaffade sommarstuga i bikini och åt grillmiddag.Nä, ska ta mig ut och njuta av kvällens solatrålar innan det är dags att ge pållar kvällsmat.// tjing

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards