Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Chrissie - 23 mars 2011 21:21

Dagen började med ett kiropraktorbesök i Borlänge. Lite bättre här och där och lite sämre varstans, men det finns hopp om livet;-D Passade på att besöka Aubiose och det blev en pad till sadeln, då den inte ligger still nu när de är lite runda om magen;-P Sen blev det förstås en ny sadelgjord också:-)

Hade tänkt att rida, men misstänkte att jag skulle blåsa av hästryggen, så det blev en innedag och vovve/missemys istället, tills vi begav oss och hälsade på sambons föräldrar, vilket var ett tag sedan.....



Till Rose-Marie: Jodå, Bangsibus var duktig igår, men....bildbevis kommer på mina blåmärken:-DDDDD Bangsi blir liksom lite väl exalterad emellanåt under träningsrundorna och nafsar mig på låret med sina insiciver. Inte alltid döskönt, men nu finns det bildbevis;-)


Har hört att det ska bli lite kallare igen, men nu känns det ialla fall på riktigt som att våren är på väg, så något bakslag ska jag minsann överleva!!! Kul bara om man slipper blåsa bort på kuppen!


Nu vill misse ha min attention och jag ska fortsätta glo på Grey´s.

//



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards