Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Chrissie - 2 mars 2011 20:30

Idag har jag sett solen!!!!!! Det var ett tag sedan!!:-) Till och med lite takdropp! Vår på väg??????!!!!!

Shoppade bara lite på Kupolen innan kirobesöket. Fick ett presentkort i julklapp. Blev ett linne, en top och en supersnygg klänning (tyckte jag ialla fall). Bilder kanske kommer....


Efter hemkomst kastade jag in vovvar i bilen och ner för rallylydnadsträning tillsammans med R-M och Ludde. Även Ossi(?) med husse kom och testade. Är inte helt säker på om Ossi är släkt med våra skitar, men jag tror det? (Anette, R-M hjälp!!! Hur ligger det till???)

  

Ett litet gruppfoto blev det ialla fall, även om Neo var mest sugen på att äta snö. Ni ser väl hans trånande blick efter det vita möglet?!:-D


Varken sambo eller jag orkade laga någon mat ikväll - vi lunchade tillsammans på Wayne´s coffee. Så det fick bli Gulaschsoppa och ett glas rött. Funkade!


Av Chrissie - 2 mars 2011 18:30

Idag var det dags för kiropraktorbesök och det var väl med blandade känslor man gick därifrån.

Min kropp är så himla ärrad att han var förvånad över att jag fortfarande kan gå och leva normalt. För så dålig som min rygg, nacke, axlar och fötter är, så borde jag i princip vara rollatorberoende.

Men som han sa; Det är tack vare ridning och hundpromenader att jag ändå är så himla bra som jag är...samt att jag har ett förflutet som gymnast.

Idag bokstavligt talat SLET han isär mina ärrvävnader, för att de ska läka ihop på nytt, för att förhoppningsvis bli lite mer rörlig.


Ja, vad säger man??!!! 100 år och dags för ugnen??!! :-P


-Närå, så lätt tar man inte kål på en Chrissie! Envishet kommer man jäkligt långt på!! Här kastas inte in nån handduk.....Nu har jag bestämt mig för att ligga i ordentligt. Innan hösten ska jag ner i spagat och kunna springa igen!:-)


Tja, åver änd aot då!

//



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards