Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

En liten vindpust! ;-P

Av Chrissie - 10 januari 2011 19:20

Att rida en jättepigg häst i storm gör hästen inte mindre pigg:-D Tur att jag har världens snällaste röda, även om det blir mycket spring i benen och väldigt lite lyssnande. Fröken Svart funkar fortfarande alldeles förträffligt att rida med musik:-) Ny cirkushäst????!!!??! 

Hann med lite träning med Bangsi också, men det bådar inte gott. Visst är han otroligt alert och på hugget. Men ju mer vi tränar dessto skälligare blir han....och i rallylydnad blir man diskad om vovven skäller för mycket. Jobbigt läge att liksom få en glad hund mindre glad.


Vinden viner för fulla muggar fortfarande och man är nästan lite skraj att få ett träd i huvudet när man är ute och går.

Nu ska jag plocka fram lite litteratur och börja plugga - är på tiden!! *stressad*


Klart slut!

//

 
 
Ingen bild

L

10 januari 2011 20:17

Usch ja fy vad det blåser!!
Hua vad me plugg vi har kvar ;-)
Åh så hunden får inte skälla vid tävling? hur tränar man bort det då?
Håll i hatten så du inte blåser bort så hörs vi imorrn :-)

 
Rose-Marie

Rose-Marie

10 januari 2011 20:20

Bagnsi får nog pluspoäng för sin charm. Det väger nog upp skällandet. Vi kanske kan träffas på onsdag för lite finputs av momenten.Ludde var riktigt duktig idag, även om det mesta går i väldigt långsamt tempo.
Ha en bra kväll

http://www.beardisenludde.se

 
Chrissie

Chrissie

10 januari 2011 20:23

L: Ja fy tusan vad mycket det är, vet inte ens i vilken ände man ska börja i. Tja du....bra fråga. Går nog inte att träna bort, utan hoppas på att han tycker det är så tråkigt att han inte skäller...typ;-P

R-M: Ludde är ju ALLTID jätteduktig!!!! :-D

http://dromisar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

G.

10 januari 2011 20:40

Kan du inte ge honom en riktigt seg kolabit precis när ni ska tävla? Så att han har fullt upp med att tugga istället för att skälla ;-)

 
Chrissie

Chrissie

10 januari 2011 22:31

Ingen dum idé G, men tyvärr får de inte äta godis heller.....

http://dromisar.bloggagratis.se

 
Anette

Anette

11 januari 2011 13:53

Du ska se att när ni kommer in på tävlingsplanen så blir Bangsi-bus så skärpt så han blir tyst :-).
Håller med R-M... han kommer få pluspoäng för sin charm.
Akta er för alla dåliga träd o skogen!!!
Kram kram från tjejerna & mig!!

http://www.toppens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards