Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 30 september 2010

Den som lever får se...

Av Chrissie - 30 september 2010 12:40

Solen skiner..och vem blir inte på bra humör då?!:-) Jag vill ha sol 365 dagar om året!!! Blir alltid så stressad av fina dagar, speciellt så här års, när man bara måste ta till vara på varenda solstråle!! Vägrar att få D-vitaminbrist!!! :-D


Snart ska jag följa med Hanna och Ebba till doktorn och sen ska vi på äventyr!!!

Får se om den här får följa med hem.......


  



Bangsi har bajsat på morgonen och var BRA i magen!! Hurra! Hurra! Hurra!! Värt att fira!???!!!!??? Nu ska vi ta det jätteförsiktigt med dietmaten, så han verkligen får en försiktig övergång till sin vanliga mat igen!!

Underbart med friska djur!


Tjilivippen!

//

 
 
Ingen bild

G.

30 september 2010 14:47

Hoppas HOPPAS!! Håller tummarna :-) Så himla söt kissemiss. Jag kanske behöver en till stallkatt så jag kanske kidnappar honom :o)

 
Rose-Marie

Rose-Marie

30 september 2010 16:11

Vilken otroligt gullig kattunge. Hoppas verkligen att han för följa med hem.
Skönt att Bangsi är bra i magen nu.
Ha det bra

http://www.ludde.webgain.se

 
Emelie

Emelie

30 september 2010 18:56

Vilken liten sötnos =)
Blir de både inne och ute katt då??

http://emeliechristianthilde.blogg.se

 
Chrissie

Chrissie

30 september 2010 20:01

G: Kidnappar du honom, snor jag Pucko!!!!:-)

R-M: Klart han fick följa med hem:-)))))

E: Jadå, så småningom så, men ännu för liten att gå ut.

http://dromisar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

L

30 september 2010 21:26

Sååå söööt!!!
Jag e fortfarande nyfiken på vad namnet betyder.
Hur går det med vovvarna? Tycker de om sin nya "leksak" ;-)
Kramis

 
Anette

Anette

30 september 2010 21:50

Nu blir det synd om mössen ;-).
Jättesöt kissemiss!!

http://www.toppens.se

 
Ingen bild

G.

1 oktober 2010 07:53

Nä, jag behöver båda (eller ännu fler...)!! Du ska se vad mycket möss det är nere vid stallet. Snart startar kriget. Pucko ska få gå ut och jaga om en vecka :-) Hoppas han är laddad ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards