Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Nya tag

Av Chrissie - 6 september 2010 07:57

Har ju varit segt på bloggfronten en period, men ska ta tag i det där nu. Men inte alltid så värst inspirerande att skriva om ......ingenting. De sista två månaderna har ju gått ut på att vara halta Lotta....och snart börjar en ny era igen:-/

Imorgon är det dags att kastas upp på operationsbordet och meningen är att de ska spika ihop foten. Ljuger om jag säger att jag inte är nervös! *Biter på naglarna*.  Har tänkt att hinna med en himla massa idag - ifall man inte vaknar igen:-P

Men vi startar dagen med jobbsamtal och frukost. Sen ska fröken underbara Svart få sig en omgång innan hovslagaren kommer. Efter det ska jag dyka ner i pappershögen igen och till kvällen ska jag förvandla min lena kropp till en torr sandpapperslik vildsvinskropp, och håret till en Svintoboll! Jippi!:-(


Åver änd aout

//

 
 
Ingen bild

Anna-Karin

6 september 2010 12:19

Lycka till med din fot imorgon.

 
Rose-Marie

Rose-Marie

6 september 2010 17:25

Vi tänker på dig i morrn. Sak bli roligt att ha Bangsi och Neo hos oss. Tråkigt bara att jag måste jobba. Hoppas vi ses på kursen även om du förmodligen är lite groggy då.
Ha det bra.

http://www.ludde.webgain.se

 
Anette

Anette

6 september 2010 19:24

Lycka till imorgon och vi tänker på dig.
Du behöver inte vara orolig det kommer att gå bra.
Kram kram!!!

http://www.toppens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards