Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Höstlikt

Av Chrissie - 24 augusti 2010 11:41

Regn och rusk!! Kände verkligen höstluften imorse när hästarna fick komma ut. Löven börjar så smått falla ifrån träden också. BrrRRrr!! Är inte redo för höst än juh!!! Hästarna är iallafall omåttligt glada över att få vara ute, utan flughuvor och eksemtäcken!!

Efter alla morgonmissions var utförda lade jag mig en stund i sängen igen och drog täcket över huvudet. Var riktigt mysigt!! Hundarna bäddade jag ner bredvid mig och de låg kvar båda två, ovanligt länge.

Idag blir det en ren slödag innan vi ska göra oss redo för vovvekurs ikväll.


//

 
 
Ingen bild

G.

24 augusti 2010 13:33

Åhhh, har ni knott- och flugfritt redan?! Då blir jag ju liiiite avis faktiskt, även om jag personligen vill ha kvar sommaren så länge det bara går så vill jag ju för stackars hästens skull att det ska bli kallt, blåsigt och insektsfritt!
Låter mysigt att krypa ner under täcket igen. Gör det till en vana!! ;-)

 
Ingen bild

G.

24 augusti 2010 15:35

Vad fint och "höstigt" det blivit här på bloggen :-)

 
Ingen bild

L

24 augusti 2010 17:06

Fina färger :-) Men är det inte lite å ta i med en vinterbild redan?? :-P usch jag e inte heller redo för hösten!! Dags för en solresa eller ngt :-P

Mys mys mys, det e bra härligt att få krypa ner under täcket igen!

Väntar fortfarande på att du ska ringa :-P
Kraaam

 
Ingen bild

G.

24 augusti 2010 17:12

Jag kan messa lite sandstrands- och solbilder från Italien om 1,5 vecka så kan du lägga ut dem på bloggen så slipper L se vinterbilder... ;-) :-P

 
Ingen bild

L

24 augusti 2010 17:23

hmmmm, näää nu anar jag en viss ton här som jag inte gillar :-P :-P vad e ett soligt italien mot härliga blåsiga regniga och kalla höstsverige?? va!! ;-)

 
Rose-Marie

Rose-Marie

24 augusti 2010 21:45

Va fint du har gjort på bloggen.
Tack för trevligt sällskap på kursen. Tänk att våra killar alltid är bäst och lydigst.
Sov gott.

http://www.ludde.webgain.se

 
Chrissie

Chrissie

24 augusti 2010 21:55

G: Nä, igår var det hur mycket knott som helst. Knottfritt idag då det regnat hela dagen!! Håller med L. Vad är väl ett soligt Italien jämfört med regn och rusk?!!:-P

L: Jag har ringt;-)

http://dromisar.bloggagratis.se

 
Chrissie

Chrissie

24 augusti 2010 21:57

Hmm, halva mitt svar försvann!!!:-(((

L: Jag har ringt:-) Och ja, lite väl tidigt för vinterbild kanske, men jag är ialla fall väl förberedd när dagen kommer:-D

R-M: Tack själva, stackars A som får vara Neovakt. Hmm, Ludde må vara lydigast och bäst..Bangsi bara ÄR! Högt, lågt och överallt!! Hur var det vi sa?! Omogen? Efterbliven?? *Fniss*
Dock inget luvandes idag!

http://dromisar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards