Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

Fimmtudagur

Av Chrissie - 19 augusti 2010 20:51

Arla morgon spenderades med att konsultera samt vara psykolog:-)


Hästarna var kvar inne när jag kom till stallet imorse!! Hurra!!! Hahaha. De hade nog sussat mer än gott. De blev utsläppta och sen har det varit en dag som engagerats i hundarna. Tränat massor på moment ifrån kursen. Tog till och med ut hundarna en och en, vilket inte är alltför ofta. Skönt att kunna träna lite och stimulera dem, utan att behöva gå en massa. Hmm, kanske skulle gå med Neo istället, som redan är duktig?:-D

Sen blev det pälsborstning!!


Annars har jag suttit och läst en del politik. Börjar smått känna mig redo för val, tror jag!

Regnet upphörde någonstans där på eftermiddagen och sen sprack det upp så jag till och med fick se solen. Är dock ingen värme ute och nu börjar det verkligen kännas höst i luften! Usch, jag är inte redo för det än!!!

Mer sommar till mig!!!!!!


Är riktigt sugen på att tävla T och D till hösten, men vet ju inte alls hur det ska gå med foten.......Blir så himla frustrerad!!!!!!!! Vill ha besked ...NU!!!!


Nu ska jag poppa upp en skål popcorn till mig och sen sippa på ett glas rött, vilket var läääänge sen, eftersom jag haft en sjuhelsikes magkatarr. Men tänk vad lite thé istället för kaffe och kokt mat gör susen snabbt:-)


Tjingeling - over and out!

//



 
 
Ingen bild

L

19 augusti 2010 23:07

Ja jäklar snart kan du kalla dig etablerad psykolog hihihi :-)

Men åh kan inte du uppdatera mig lite bland det politiska? Jag har ingen aning om vad jag ska rösta på, vet du om det finns någon bra seriös sida där man kan kolla in för resp. nackdelar med partierna?

Vad skoj att kursen verkar bra :-) Du får dela med dig av lite tips sen :-)

Njuuut av poppisarna
Kraaam

 
Ingen bild

G.

20 augusti 2010 08:11

Klart att du ska tävla!!! Om jag bara hinner kan jag komma och springa med dem på veterinärbesiktningen och vara hästskötare så behöver du bara rida :-)
Känns som höst här också... jag som hade bestämt att det skulle vara sommar och värme hela september :-S Får hoppas på sol i alla fall :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards