Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 29 maj 2010

Söndag....nej, är ju bara lördag:-)

Av Chrissie - 29 maj 2010 21:24

Dagen började lite halvsegt, då vi hade en trevlig kväll igår.. Började med ett glas vin på Piren i solskenet! Debut för uteservering! Tjooohooo!! Sen åt vi middag på "Greken" och avslutades med pubkväll på Selmas.

  



Har hunnit med två härliga ridturer. Vet inte hur jag lyckades, men slapp regnskurarna. Helt underbart för själen och red med uppvikta ridbyxor.

Sambon har varit iväg och flugit och jobbat på en kvaltävling i precisionsflygning.


Framåt kvällningen tog vi bilen för att gå en promenad någonstans med vovvarna. Spontana som vi var så åkte vi och väckte (  )  Ludde och hans familj.

De var på en promenad och tog med oss i underbar natur och lurvarna fick bada och busa som bara den.

    


Inte varje dag vovvar kan bada, rulla sig i kvistig natur och i snö på en och samma promenad. Snacka om kontraster.

  

Ingen kan väl tvivla på släktskapet va?!

  


  


Hade bestämt oss för restaurant Gula Måsen, men blev kyckling och kebabtallrik ifrån Monte Carlo istället. Riktigt, riktigt gott.


Nu är brasan i kaminen tänd. Hundar och hästar har fått sitt. Husse och matte har fastnat i soffan med varsin laptop och ESC skränande i bakgrunden. Är mycket överraskad att så många sjunger för gräsligt falskt!

Har äntligen tagit mig i kragen och ringt min vän P. Alltid skoj! Snart ska vi se till att ses också!:-)



Nä, dags att ta fram kammen och borsten och sanera Lillskiten.

//

 
 
Rose-Marie

Rose-Marie

29 maj 2010 22:17

Jättetrevligt att ni kom och väckte oss. Det blev en riktigt skön promenad.Tur att vi hann tillbaka innan regnet kom. Fina bilder du fick.
Ludde ligger utslagen nu och har nog somnat för natten.
Ha en trevlig kväll

http://www.ludde.webgain.se

 
Ingen bild

L

29 maj 2010 22:46

Åh vad avubdsjuk jag blir på uteservering :-) måste ta tag i det snart!
Verkar som om helgen hittills varit kanon, hoppas det fortsätter så!!

Ja inte är det några kanon låtar direkt, men jag har några favoriter ;-)
Jätte fina bilder framförallt den på dig..snygging!!!
Kraaaam!!

 
Annelie

Annelie

30 maj 2010 08:25

Ja, det syns verkligen att de är släkt grabbarna! Härlig bild från uteserveringen! Ser skönt ut! Ha det så bra, så ses vi den 12e!?

http://www.beardie.bloggplatsen.se

 
Anette

Anette

30 maj 2010 19:51

Vilken trevlig helg ni haft med bus och god mat.
Du ser verkligen ut att njuta på uteserveringen.
Alltid roligt att se bilder på busiga gulliga vovvar.
Ha det bra!!!

http://www.toppens.se

 
Karina

Karina

31 maj 2010 13:22

Låter som en trevlig dag (och kväll), men HU! Finns det SNÖ kvar ute?

http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

G.

31 maj 2010 20:54

Jag säger som Karina - var sjutton hittade ni all snö?!??
Uteseveringsbilden såg betydligt trevligare ut :-) Har du blivit helblondin nu :-o :-) :-D Snyggt, men ovant! Du har ju "alltid" varit mörk :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards