Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 22 maj 2010

Bagarns barn......

Av Chrissie - 22 maj 2010 12:31

Ta INTE efter! Jag är en kass djurägare, men det gick liksom inte att hålla tillbaka. Såret är nu rengjort riktigt riktigt ordentligt och det går åt rätt håll.....



Men det går väl knappast att undgå att se lyckan hos de två!??!!  

 
 
Rose-Marie

Rose-Marie

22 maj 2010 13:43

Inte är du någon kass djurägare. Bättre får man nog leta efter. Vilken glädje för lurvarna att få bada.
Ha en fortsatt bra dag

http://www.ludde.webgain.se

 
Anette

Anette

22 maj 2010 15:19

Ha ha så du är en dålig djurägare ;-)... skulle inte tro det.
Åh så skönt med ett dopp, man ser glädjen hos dem.

http://www.toppens.se

 
Ludde

Ludde

22 maj 2010 18:48

Hallå Bangsibrorsan.
Jag är redan bättre i magen. Matte säger att det beror på att jag äter en massa mossa. Va då. Det är ju gott. Då kan det väl inte vara farligt.
Hoppas du är pigg och kan vara med på kursen i morgon.Annars ses vi på måndag. Matte har berättat om kursen och det låter jätteroligt. Fröken har sagt till matte att hon måste ha extra gott godis med sig.Jag tror jag får kyckling. Om jag får det ska jag vara jättelydig, för då kanske jag alltid får kyckling när vi tränar.
Puss från Ludde. Hälsa brorsan.

http://www.ludde.webgain.se

 
Ingen bild

L

22 maj 2010 19:35

Ja fy vad dåligt....skulle jag aldrig gör :-P :-P :-P hihihi

Kul med videoklipp och jätte fina bilder!
Är fortfarande sjukt sugen på kladdkaka...tack :-P

Kraaam

 
Annelie

Annelie

22 maj 2010 22:27

Det ser så underbart härligt ut när de leker i vattnet! Skulle vilja att Soya vågade sej i oxå! Många säger att jag ska vara glad att hon inte badar... men jag vill att hon ska göra det.... Krama killarna!

http://www.beardie.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

G.

23 maj 2010 10:54

Ser skönt ut! Förmodligen skulle det vara iskallt om man försökte hoppa i själv, men vovvarna ser ju ut att njuta :-)

 
Chrissie

Chrissie

23 maj 2010 11:05

G; Nä, det var inte alls så kallt som jag hade trott. Inte för att jag badade h e l t , men gick i gjorde jag ialla fall.

http://dromisar.bloggagratis.se

 
Ammi

Ammi

23 maj 2010 13:50

Åh, vad härligt det ser ut att bada! Hoppas matte tar med mej nånstans så jag får pröva också (tror jag i alla fall ;-)) Jag vet att min 'syrra' Yassi tycker om att bada så det gör nog jag med hoppas jag.
Ha det bra!

http://www.yassiammi.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards