Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 8 maj 2010

Lomhörd och nöjd!

Av Chrissie - 8 maj 2010 15:35

Ingen kan väl ha missat att jag var på Lady Gaga´s konsert i Globen igårkväll!?!

Tack L och Madde för en kanonkväll!! Tack också till L´s övriga familj, för god mat, gästvänlighet och sötaste bäbben!

Förbandet var ett skämt och det sämsta jag både sett och hört på länge. Inte ens tidningarna hade kostat på sig att ens nämna dem. ( Semi Precious Weapons). Men den som väntar på något gott...... Lady Gaga var outstanding med en story och en show som inte går av för hackor! Så glad att jag gick och såg henne!!

(Tror jag lyckades få till nån bild som kommer senare)

På väg till Globen så råkar vi på en hop poliser som springer in på en närbelägen krog. 2 stannar till som hastigast på varsin sida om dörrarna. Osäkrar sina pistoler, skriker -UTRYM, och springer sedan in. 

Har ingen aning om vad som hänt, men lite halvskakigt kändes det, även om det säkert är vardagsmat för Sthlm?! Många grön/vita Bajen-fans var överallt, så jag skulle ju misstänka att det var något som hade med det att göra.


Hundarna fick bo hos svärföräldrarna. Bangsi sov borta för första gången:-) Orolig var jag inte, självklart har de haft det toppen och blivit bortskämda och fått massor av uppmärksamhet:-) Mest matte som tyckte det var otroligt tyst i huset när jag kom hem inatt. Hästarna fick gå i stora hagen inatt och jisses vad lyckliga de varit. Har inte lyft på huvudet en enda gång, det är jag säker på. Snart blir det ridning med H och efter de får de komma tillbaka till "lillhagen". Stackrarna;-) Men jag ska tala om för dem också, att den som väntar på något gott......


Har nyss kommit hem efter hund- och höhämtning. Nu dags att svida om till ridkläder!

Önskar alla fortsatt trevlig helg!

//


                     **********I´m a monster!!!! **********

 
 
Rose-Marie

Rose-Marie

8 maj 2010 19:28

Vilken trevlig upplevelse du haft. Min systerson berättade i dag att han och några kompisar var på en restaurang i Globen när plötsligt några försökte råna Guld Fynd. Dom fick slänga sig ner på golvet eftersom både poliser och rånare var beväpnade. Kanske det var samma händelse?! Ruskigt.Kul att Ludde fick leka lite i dag med lurvarna på Skeppis. Vi ses väl imorgon.
Ha en trevlig kväll

http://www.ludde.webgain.se

 
Anette

Anette

8 maj 2010 21:36

Oj vilken upplevelse i storstan... lite annat än lugnet i Skeppmora :-).
Pojkarna hade säkert jättetrevligt hos svärföräldrarna... tänk vad mysigt att bli bortskämda med en massa gott.
Ha en bra lördagskväll!!

http://www.toppens.se

 
Ingen bild

L

9 maj 2010 08:47

Ja vilken toppen kväll det va!!! Surfade upp och såg att hon kommer i november igen...kanske vore ngt :-P

Kan tänka mig att det var tomt i huset utan de lurviga...tur att det bara var tillfälligt!!
Bamse kraamis!

 
Karina

Karina

9 maj 2010 13:52

Det måste väl ha varit en kul upplevelse?
Har sett lite av hennes showande på TV nån gång, hennes shower verkar vara spektakulära.

Haha, jag visste inte ens att Lady Gaga skulle uppträda i Sverige i helgen, hänger inte med när det gäller "moderna" artister. Lyssnar mest på rock n roll, om jag överhuvudtaget har stereon på... :-)

Såg på nyheterna i fredags kväll hur Lady Gaga eskorterades ut på krogrunda efter sin konsert. Har man stort burrigt jätteljust hår och en stor teatermask så drar man ju INTE ALLS blickarna till sig här i lilla Sverige. Hon skulle klätt ut sig i "vanliga" kläder och diskret peruk och skickat sin stand in genom huvudentrén. Fast det var kanske det hon gjorde...

Vet själv när man har hundvakt vad tyst det blir hemma. Vi skulle iväg tidigt en morgon, därför lämnade vi Mirack hos min bror på kvällen innan så vi skulle slippa stressa på morgonen. Oj, va tomt det var på kvällen hemma. Man vänjer sig ju vid de små liven.

http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards