Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 5 maj 2010

Första onsdagen i maj

Av Chrissie - 5 maj 2010 20:12

Kors i taket. Imorse blev jag inte väckt utav jobbtelefonen, utan av att min sjukgymnast ringde för att meddela att hon i n t e var sjuk. Hmm, sambon hade visst glömt bort att tala om att hon ringt igår och berättat att hon var sjuk. Nåja, det var ju ändå dags att fodra hästar och gå morgonpromis med vovvarna.


  

Världens bästa busfrö på språng.


Hann således med sjukgymnastik och storhandling och därefter 2 underbara ridturer på fröken svart och herr röd. Hyfsat ok väder, men lite för kallt för min smak. Dessutom som det är insekter i luften ändå, så kan det ju lika gärna få vara lite varmare också!

Hostar hela nätterna och känner mig inte helt 100, så det är väl någon liten krullig sak som ligger och lurar i kroppen.


      

Busvovvar                       Annorlunda ätstil            Gott med gräs



När sambon kom hem från jobbet, hade han införskaffat ett körsbärsträd "stella"! :-))) Nu är det planterat och jag passade på att "harva" lite hästskit. Är alldeles på tok för mycket att ens tänka tanken på att samla upp, så nu blev det söndersmulat och får gödsla istället. Är så kallt på nätterna så kanske att några äckliga maskägg dör på köpet.



 
 
Ingen bild

L

5 maj 2010 20:34

Åh fy, jag e ju så ego så jag glömde ju fråga hur det var med dig, fan för hosta!! hoppas det går över fort!

Åh vad skoj med körsbärsträd, ett av mina dog ju iår under all snö :-(

Kraaam

 
Rose-Marie

Rose-Marie

5 maj 2010 20:43

Roligt att se en pigg Bangsi.Är han fit for fight nu? Härliga bilder på hästar och hundar.
Hoppas du får sova i natt.
Ha det gott

http://www.ludde.webgain.se

 
Anette

Anette

5 maj 2010 20:49

Härliga bilder på de 4 benta.
Skönt att Bangsi är pigg och alert.
Jag har inte märkt något på Pandora ;-).
Ha det så bra!!!

http://www.toppens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards