Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Sköna söndag

Av Chrissie - 25 april 2010 22:01

H och jag red runt rundan som de kallar " runt hela skiten":-) Sträckan är ganska exakt 1 mil enligt uppgifter. Både D och T skötte sig alldeles utmärkt och de var lite på hugget. Vid en backe såg man nästan hur de sneglade på varandra och tänkte att nu jäklar "racar vi"....Det gjorde vi också och skoj hade vi. På hemvägen finns det en liten sträcka med skogsstig och några låga hinder. De hoppade båda glatt över. Både jag och H var glada och nöjda också!

Hästarna var nog muntra, trötta och belåtna vid hemkomsten.


Annars så har det inte blivit så många knop gjorda idag. Sytt gardiner till vår "kuvös" och en skön sovmorgon.

Bangsi är så understimulerad och gör allt för att roa sig själv. Varenda leksak har fått sig en ordentligt omgång. Lilla killen! <3


Sambon har varit på styrelsemöte med flygklubben hela kvällen, men kom nyss in genom dörren. Så nu ska jag vara lite social och umgås. Quality time innan sänggående.

//

 
 
Anette

Anette

26 april 2010 08:27

Härlig ridtur ni hade "runt hela skiten" :-).
Hmm... men inte behöver du prestera en lång lista för att känna att du fått något gjort ;-).
Gardiner till kuvösen, ridning och gosa med grabbarna räcker gott och väl :-).
Tack för din kommentar om bilderna i min blogg.
Ha det bra!!!

http://www.toppens.se

 
Luddes

Luddes

26 april 2010 12:21

Stackars dig Bangsi som har så tråkigt. Men det viktigaste är att du blir pigg så vi kan träffas och busa lite. Hör av dig när du är lekfärdig
Puss från Ludde

http://www.ludde.webgain.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards