Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

En lång dags färd mot natt

Av Chrissie - 20 april 2010 23:31

16 timmar senare har jag äntligen kommit hem efter en lång dag på jobbet och i bilen. Hästarna tog jag in och gav dem "nattamat", så nu hoppas jag på att få en liiiiten sovmorgon imorgonbitti. Ska bara kasta i mig en Gorby´s och sen dags att slänga huvudet på kudden.


Idag har det varit dagen med stort D. Lillskiten, Duracellkaninen, Pälsbollen, Bangsi - har gått ifrån manligt till "det; igt" Han var varit SÅ DUKTIG!!!!!!

Inte ett pip, inte ett gnäll. Behärskar kragen som om den vore en del utav hans kropp. Världens goaste juvel!!:-)


För den som är känslig, så .....sluta titta:-)



  

Här sussar man gottare än gottigast


  










                                                  
    Här ryker "kulorna" via ett prescrotalt snitt.



  

Sover ruset av sig.



  

Pigg som en mört. Ja, nästan ialla fall.


Nu gäller det bara att hålla lilla skrutten på mattan en vecka. Inget härjande och rusande hur man vill.


Med eller utan kulor = Världens bästa Bangsi!!!!!!



 
 
Ingen bild

Jaspis

21 april 2010 07:18

Oj,oj oj!
Det var det hemskaste jag sett!! Vad har de gjort med dig brorsan!?
Fast matte säger att det inte är något farligt och att du kommer må hur bra som helst... låter konstigt. Det är det där som matte hotar att göra med brorsan tror jag, men husse stoppar det än så länge. Matte säger att det är lite känsligare för hussar!! hm...
Hoppas att du är som vanligt när vi ses nästa gång så att vi kan BUSA!!!
Sköt om dig och hälsa flocken
Kram Jaspis

 
Ludde

Ludde

21 april 2010 07:21

Hallå Bangsibrorsan.
Va duktig du har varit. Nu får du se till att hålla dig lugn så vi kan träffas och busa.
Puss från Ludde

http://www.ludde.webgain.se

 
Ingen bild

G.

21 april 2010 12:17

Stackars Bangsi...men på sikt är det nog skönast för honom! Hoppas att du fick dig en liten sovmorgon!!!

 
Pandora

Pandora

21 april 2010 18:25

Tack snälla Chrissie.
Jag blev så snygg, så nu är jag mallig må du tro.

http://www.toppens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards