Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 10 april 2010

Uppdatering

Av Chrissie - 10 april 2010 21:23

Först måste jag skriva att middagen blev precis så god som jag hade hoppats på. Blev till och med lite marulk över och hundarna ratade det inte:-)


Stod ute en stund på altanen på baksidan och pratade med M som var ute med en av sina Leonberger. V I P S så hade Bangsi hoppat över det staketet också!!! Herregud,vad har jag gjort för att förtjäna hopphäst och hopphund??:-)

Får väl bli hjorthägn runt tomten också. Suck! Kanske Tritla och Bangsi skulle bo tillsammans, så kan Drómi och Neo - coola lugna killarna vara tillsammans?!


Så här ser det ut när det är vovvarna bakom tangenterna:-) Eller rättare sagt, så här ser det ut när matte vill ha lite tid framför datorn.


  


 
 
Anette

Anette

11 april 2010 00:02

Kul att ha 2 av varje ;-).

http://www.toppens.se

 
Anette

Anette

11 april 2010 19:40

Grattis Bangsi på din 9-månadersdag!!

http://www.toppens.se

 
Rose-Marie

Rose-Marie

11 april 2010 20:10

Tjena Bangsi. Va kul vi hade i dag. Jag var jättetrött när jag kom hem.Jag är lite mallig för att jag vågade gå in till dina hästar.Jag gillade ditt godisställe. Matte trodde jag skulle bli dålig i magen.Men där hade hon fel.
Grattis på 9-månadersdagen. Tänk, snart är vi inga valpar längre.Ha det bra och så hoppas jag vi ses snart igen.
Puss från Ludde

http://www.ludde.webgain.se

 
Ingen bild

L

11 april 2010 20:11

vilken fin bild :-)
Ser jätte mysigt ut, men det skulle nog bli lite trångt om Dromi tog bangsis plats :-P

Då e det ju klart att du ska ha en belgisk jätte så har du en till hoppgalning :-P
Kraaam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards