Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 23 januari 2010

Kan inte annat än skratta:-)

Av Chrissie - 23 januari 2010 23:39

Blivit utbjuden på middag med trevliga, underbara människor! Mätt är jag också!

Tog en sväng förbi.....ja, typ, den enda puben också......


Kom hem nyss........


Härligt med valp, eller vad säger man?!! Hur många står och dammsuger efter middag och pubbesök i högklackade skor???!!

Bangsi har nog haft RENA RAMA PARADISET medans vi varit borta.


1. Alla vedträd ur vedkorgen låg utspridda OCH sönderspintade ÖVERALLT

2. Hans fina, fina plastrosett (hårspänne) har gått upp i rök! (i magen????)

3. Toarullen (den nya) från toarullshållaren i badrummet - totalt dissikerad i HELA huset.

4. Mina papper, bokföringspapper.....i miljoner småbitar ÖVERALLT!


Oj, blev det bara fyra punkter? Nåja, räckte gott och väl!

Nu har vi sanerat och sambon hällt upp en drink åt mig. Nu ska vi bara koppla av en stund innan det är dags att nanna kudde.


Komplettering: Hade på känn att det var fler punkter.

5. Bajsat på mattan i husses arbetsrum

6. Kissat på mattan i gästrummet.

 
 
Ingen bild

G.

24 januari 2010 00:12

Ja, vad säger man...skratta eller gråta?
Han har nog inte hunnit sakna er i alla fall ;-)
Har inte Neo pli på honom?!

 
Ingen bild

Chrissie

24 januari 2010 00:14

Hahaha, tror att Neo legat i sängen och storögt tittat på:-)

 
Ingen bild

G.

24 januari 2010 00:42

Kanske storebror lär sig av lillebror :-S
Du får skaffa en vovveaupair ;-) Jag vet en som är arbetslös ;-) ;-) ;-)

 
Annelie

Annelie

24 januari 2010 07:25

Oj, vad vi har skrattat gott åt detta idag, jag och mannen! Det är så skönt att höra att det är fler som har det som vi ibland! Kan det bero på att våra hundar är släkt månne....? Nä, förresten det hör väl till valptiden! Soya blir så glad om det råkar ligga nåt kul nära kanten på bord och bänkar här hemma... Det behöver inte vara ätbart, allt som är bitbart är toppen! Vedträn och toapapper hör till favoriterna här oxå! Ha en bra söndag!!! / Annelie

http://www.beardie.bloggplatsen.se

 
Ludde

Ludde

24 januari 2010 08:15

Tjena brorsan
Va duktig du är. Det är bra att du håller din matte sysselsatt. Hon verkar ju inte ha så mycket annat att göra,eller hur? Jag tror du måste lära mig lite bus. Jag kan inte hitta på så där mycket roligt. Jag brukar bara bita sönder husses glasögon. Men han vill nog att jag ska göra det eftersom han lägger dom på bordet så att jag lätt kan nå dom.
Fortsätt busa och ha kul
Puss från Ludde

http://www.ludde.webgain.se

 
Ingen bild

L

24 januari 2010 10:01

OjOjOj....jag e den enda som inte gratulerar Bangsi till en helkväll :-P

Stackare, inte skoj att komma hem till det kaoset!

Bra att ni hade det trevligt i alla fall!!

Stoooooort grattis på födelsedagen vännen!!!!!!!

 
Jaspis

Jaspis

24 januari 2010 12:47

Hallå!
Jag är stolt över dig brorsan, jag kunde inte ha gjort det bättre själv :-)
Matte skickar en tanke till din husse och matte. Vad menar hon med det tro??
Sköt om er allihop. Och vi skickar också ett stort grattis för vi gissar att det är din matte som fyller år...
Kram från Jaspis med flock

http://www.atlasmimas.dinstudio.se

 
Ingen bild

Sonja

24 januari 2010 14:04

Hej och hå! Låter som lillkillen har haft superskojigt! Visst är de underbara! :-)

 
Anette

Anette

24 januari 2010 15:14

Oj vad roligt lillskiten haft ;-).
Kanske inte så roligt för dig att ta reda på allt... men det är sånt som händer :-).

http://www.toppens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards