Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 9 januari 2010

En bra dag, helt enkelt!

Av Chrissie - 9 januari 2010 23:52

Hemkommen ifrån middag och trevliga vänner! Alldeles på tok för mätt, som vanligt:-)

Hann med att klippa och färga håret på mig själv och klippa sambon. Bygga acrylnaglar och måla dem, samt ta ett långt skönt bubbelbad. Så idag kan jag absolut inte klaga på egentiden. Till och med lite brevskrivning har jag hunnit med.


Har checkat hästarna, vattnet och tagit en liten promis med vovvar, så snart blir det till att nanna kudde. Vovvarna är SÅ duktiga när man är borta. De sover gott tills man stoppar nyckeln i dörren. Så skönt!!


Nu är jag bara så ridsugen så jag håller på att krypa ur skinnet. Har hört att det ska bli lite mildare i nästa vecka så nu har jag talat om för sambo att jag skiter i hemmet och all tid kommer att läggas på hästarna. Blev inte en endaste protest- måste betyda att jag har världens bästa sambo!:-) Fast det visste jag redan!


Mot sängen!

Over and out!

//



 
 
Ingen bild

L

10 januari 2010 10:45

Låter som en kanon dag :-)

Hoppas det blir minst lika bra idag, bäst att ladda batterierna inför veckan :-)

 
Ingen bild

G.

10 januari 2010 12:14

Här är 13 minus och jag tänker rida :-) :-)
Blev lite full i skratt när de sa om vädret nästa vecka: mildare i norr och söder, men kylan håller i sig i mellersta Sverige (=Ludvika?!) ;-) Så himla typiskt om de till och med har mildväder i norrland, men kallaste vintern i Dalarna :-P :-P

 
Anette

Anette

10 januari 2010 18:44

Oj så duktig du är och hinner med så mycket.
Klart att de lurviga grabbarna är duktiga.
Ha det bra!!

http://www.toppens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards