Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 9 januari 2010

Brekkie time!

Av Chrissie - 9 januari 2010 09:35

Sambon lovad sovmorgon, så jag klev upp hyfsat tidigt och gick en riktig långpromenad med vovvarna. Nåja, den längsta promenaden jag kunnat ta på två veckor ialla fall. Bara -18 ute, vindstilla och klarblå himmel.

Nu skriker magen: - Frukost!!


Man hinner med så mycket annat när man inte kan rida. På både gott och ont, mest ont faktiskt. Nästa vecka ska ju bli mildare, men det är veckan som jag har som mest att göra. Massor med jobb, beställningar och planering. Dock himla skoj! Mindre kul är ju bokföringen, och än tråkigare att det är 2009 som ska slutföras. Puh! Tänker nog pyssla med det på nätterna, så jag får tid för lite ridning den ljusa tiden:-)

Ligger sååååå efter i min brevskrivning, fattar inte hur jag ska komma ikapp. Nu börjar mejl trilla in ifrån brevvvänner världen över, som undrar om de är bortglömda:-/

På lördagen ska vi åka och ställa ut lillskiten och på måndagen börjar jag skolan.


Men nu skiter jag i det. Här och nu var det! Idag ska det blir egenvård och ikväll middag hos vänner!


"Det är inte den som har lite, utan den som önskar mer, som är fattig"

 

//



 
 
Ingen bild

L

9 januari 2010 10:34

ja fram för fler timmar på dygnet :-)
Du vet att jag kan grejja och dona så du slipper vara kvar på tisdag ;-)

Vilken spännande vecka, jobb, utställning och skola!!!

Kram

 
Ingen bild

Chrissie

9 januari 2010 11:53

Klart jag vet, men jag VILL, så det är lugnt:-))))

KramisKramis

 
Ingen bild

L

9 januari 2010 12:25

Vet du, jag misstänkte det hihi, men var bara tvungen att skriva hihi igen...

Ska bli så jäkla kul att fixa med allt :-) :-)

Önskar att jag kunnat skriva att jag grejjar ekonomin istället, det e ju mkt tråkigare....men det kan jag ju inte...får kolla efter en bokföringskurs i vår.
:-) :-)

Kraaam

 
Chrissie

Chrissie

9 januari 2010 12:26

Det är lugnt..Gillar ju bara att få "gnälla" lite;-) Ska jag jobba hemma, så ska jag ju jobba- så det är faktiskt inte det minsta synd om mig! *ler*

http://dromisar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

L

9 januari 2010 13:16

joho då...det e skiiit trist med ekonomi..(förutom när den innebär feta löner hahaha)

faaan jäkla spel på fejjan, e ju tok fast ;-)

 
Chrissie

Chrissie

9 januari 2010 13:17

Hahahahaha....
Prova Bejeweled Blitz - DÅ är man fast!!!!

http://dromisar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards