Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 2 januari 2010

Julen 2009 goodbye!!

Av Chrissie - 2 januari 2010 15:58

Äntligen har jag städat ut julen! Så skönt!! 356 dagar till nästa gång!:-)


Förmiddagen ägnades åt djuren. Så underbara ritter i solsken, - 13 grader och vindstilla! Gångartsbyten på volt i 40 cm lössnö. Sen avslutade vi med lite galopp"race" på lösa tyglar, i samma lössnö. Helt underbart!! Salig!

  


  

(som ett vykort nästan)

 

  

Tritla´s rumpa lär väl inte bli som Drómi´s. Men visst sjutton syns det att hon HAR en rumpa?!:-)



Har inte längre en Duracellkanin, Ferdinand, Lillskit.....

Numera är det vår alldeles egna BERGSGET!

  

Framgår inte bra av bilden, men titta på trädet, så ser ni att Bangsi sitter högst upp på snöhögen. Nya favoritplatsen.


  

Finaste pälsbollar i solnedgång!!

 
 
Ludde

Ludde

2 januari 2010 16:40

Underbara bilder. Skönt att nån mer städar ut julen innan den knappt har slutat. Fram med julsaker tidigt och bort med dom direkt efter jul. Snart får vi plocka fram påsksaker. Har ni tid att leka nån dag? Det skulle vara roligt att träffas.
Rose-Marie

http://www.ludde.webgain.se

 
Ingen bild

G.

2 januari 2010 17:14

365?! Ska du julpynta 2 januari 2011?!? ;-) :-P
Mysigt med ridturer i gnistrande snö och solsken!! :-D

 
Anette

Anette

2 januari 2010 17:41

Vad skönt det låter med julen utslängd.
Härliga bilder på de 4 fotade i snön.
Ha det bra!!

http://www.toppens.se

 
Chrissie

Chrissie

2 januari 2010 18:03

G: Glasögon kanske?;-)......

Ludde: Håller med! Ut med julen och in med den tidigare istället! Visst har vi tid med att leka!:-) Det ser vi fram emot!!

A: Jätteskönt! Tack, tack, och hoppas ni har det bra också!

http://dromisar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

L

2 januari 2010 19:00

Vilka fina bilder, oh vad bangsi växer :-) Du kommer att ha ett sjå att leta fästingar i den pälsen ;-), fast de kanske inte letar sig in igenom.

Coola rumpbilder, klart tjejen ska ha lite mindre och smäckrare rumpa ;-P ( hos oss tvåbenta e det ju oftast tvärtom hihihi)
Jag ska städa ut julen imorgon tänkte jag :-)
Kramis

 
Ingen bild

CG

2 januari 2010 20:24

Vilka härliga bilder/ Kram

 
Gitte

Gitte

5 januari 2010 15:12

Härliga bilder. Ridturer i snön är ljuvligt. Söta hästar och hundar.
Soliga hälsningar

http://www.nissebus.bloggagratis.se

 
ylle

ylle

7 januari 2010 06:59

Härliga hästrumpor! Fuxens härstamning?
Kul att Du hittade min blogg! jag kan ABSOLUT rekommendera Thermobar! Förstår inte hur jag klarade mig innan jag köpte min!!!!!!!!! Ylle

http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards