Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Chrissie - 25 februari 2009 20:07

Tog en riktig långpromenad idag och lyckades fånga några säkra vårtecken:-)

Hade sol i sinnet när jag kom hem, så det blev älgfilé med rotfrukter i ugn till middag *gott*!

Nu ska jag bara se till att min rygg får sin återhämtning, och sjunka ner i soffan. Naturligtvis i en helt ergonomiskt riktig ställning;-)!!



Av Chrissie - 25 februari 2009 15:10

Att också ta en promenad. Kanske kan ta med mig alla fyrbentingar på en långpromenad?;-) Det är ju inte att rida...

Kanske hinner jag se solen innan den försvinner också. Jag gör ett försök...

Av Chrissie - 25 februari 2009 12:01

Har varit hos kiropraktorn idag och min rygg var väl inte den bästa, fast det visste jag ju redan om. Han rekommenderade dock starkt en röntgen utav 2 av kotorna, som inte alls ligger där de ska:-/

Blev ordinerad vila, vin och choklad idag:-))))) Ingen dum kur, den ska jag nog anamma till kvällen! Tyvärr får ju hästarna stå idag, fast de leker omkring därute, så de lider nog inte alls i närheten av vad jag gör, av att inte få ta mig ut på deras ryggar.

Får helt enkelt sitta här och höra takdroppet!!!!!:-)))))))

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards