Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Chrissie - 10 september 2009 20:55

Vilket underbart väder det har varit idag! Mer utav sånt!!!


Efter att Duracellkaninen går och går och går och går, så säger jag bara att det är tur att jag inte har barn och att valpar växer upp snabbare. Tålamodsprövande!!;-)

Han är en hejare på att charma, den lilla skrutten.

  



2 dagar kvar, sen får jag ä n t l i g e n hoppa upp på hästryggen igen!  Hur ska man hinna träna bort 2 fetmagar på lite mindre än en månadFörvånad


Samlat ihop lite vuxenpoäng idag och "svängde" ihop en äppelkaka, som precis nyss avnjutits med lite vaniljvisp. *Gottigt*.

Av Chrissie - 10 september 2009 08:56


Nu får jag för mina synder!Glad Tror inte längre att det är världens sötaste lilla hundvalp som är införskaffad. Det är en Duracellkanin med långtidsbatterier, med alla bokstavssjukdomar man kan tänka sig.Tungan ute

Tuffingen har hållit igång h e l a natten och nu på morgonkvisten när det var dags för frukost, ja då däckar man minsann. (Till uppfödaren; *skrattar* Bli inte oroligGlad knyttet ÄR älskad, trots allt)

Lilla knyttet kommer säkert snart ha arbetat upp sina pluspoäng snart igen, men just nu skulle jag helst av allt vilja sova.

Det har jagats äggkartonger, slitit i skor, kläder, you name it. Försökt hoppa upp i sängen fast han inte kan. Ålat sig in under sängen, utan att kunna komma ut. Skällt, morrat, kissat, bajsat...Listan kan göras oändligt lång på allt som utförts under natten. Husse har dock sovit gott!Foten i munnen


Dags att ta itu med dagen, lite arbete och ringa dumma försäljare.


På återseende! :-)


//


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards