Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 18 november 2008

Av Chrissie - 18 november 2008 19:45

Nu har allt regn frusit på och det är kallt som satan! BrrRrRRRRrrr!

Har varit ut i pannrummet och skruvat upp golvvärmen, så snart ska det väl bli riktigt varmt och gott inne.

Snart, snart kommer det att vända och man kan se fram emot varmare och framför allt LJUSARE tider. Längtar!!!

Från och med idag blir det fodringar inomhus för hästarna. D1 MÅSTE gå ner i vikt. Kan inte ha en glasspinne med en köttbulle på liksom. Nu är det bantning som gäller. Så nu har jag precis stått och vägt in separata hösäckar åt dem båda.

Ikväll är det äntligen mitt favoritprogram på TV:n.

Av Chrissie - 18 november 2008 11:06

Nu har jag suttit framför datorskärmen sedan 04:03 och skrivit och skrivit. Tycker mig vara välförtjänt av lite frukost (brunch) nu.

Regnet har övergått till snö och blaskar utav bara den. Så fort mina ögon slutar spreta åt alla håll och kanter ska jag fortsätta skriva lite till.

Hästarna sprang jag nyss ut och tog in. Kan ju vara skönt att torka till en liten stund. Tror de lyssnar på Mix Megapol dalarna;-)



Av Chrissie - 18 november 2008 07:36

En tämligen sömnlös natt inatt. Så ont i armbågen:-( Ska nog aldrig mer städa igen...

Blev lovade snö igår, men det enda jag kan känna är blåst och massa regn:-(

*suck*.

Får bli en ren jobbardag med papper hit och papper dit och kanske jag hinner med lite brevskrivning också. Ikväll ska vi hämta mer hö, så jag hoppas verkligen att det slutat regna tills dess.


"Arbeta som om du skulle leva för evigt.

Älska som om du skulle dö idag."

/Lucius Annaeus Seneca

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards