Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Chrissie - 26 januari 2010 21:36

Har röjt bakom kulisserna och äntligen ser jag mitt kontor!! Har nog fått hyfsad ordning på alla papper och dylikt.

Tyvärr hann jag ju inte med att rida, men får väl bege mig ut i snöstormen imorgon;-P 

Bangsi fick lite pälsvård istället. Inte alldeles helt populärt, men jämfört med gammelgubben, så får jag väl lov att säga att han är väldigt lite håröm.


På kvällningen kom svärföräldrarna över på lite fika och tårta och fick massa fina presenter.


Var ju kul att man åt lite tårta och fick fira att SAAB blivit köpta utav Spyker! :-)


Nu sitter  jag återigen vid datorn och jobbar lite med sådant som fick hamna i skymundan tidigare idag.


//




Av Chrissie - 26 januari 2010 09:07

Bangsi är så söt. Även om han tycker det är supervarmt att ligga i sängen, så kommer han varje morgon och hoppar upp i sängen och lägger sig tätt intill för en liten gosstund. Mysigt!!

Ska lyfta på varje pinal idag för att se om hans fina hårspänne behagar dyka upp. Har ialla fall inte kommit ut "den andra vägen".

Ska försöka hinna med att rida också, då det nalkas "snöstorm" imorgon och torsdag. Tror hästarna ska få sussa inne några nätter då.


Nä, det här har jag inte tid med. Dags att Carpe Diem!

:-)


//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards