Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Chrissie - 10 maj 2009 20:38

Nu har det äntligen blivit kväll och det är legitimt att få kura ihop i min stora kärlek - nya soffan!:-)

Nöjd att jag hann med att rida båda emellan regnskurarna.

Slitit mitt hår och engagerat sambon i att hitta ett bokföringsfel. Ett konto har bara "försvunnit" ifrån programmet!! Nåväl, efter mycket slit, så tror jag att det är löst, förutom att jag får börja om från början med verifikaten.... igen. Tjooohoo!!:-) Fast nu börjar jag få in snitsen!!;-)


Ökade på strip-betet lite idag och ikväll ratade de högivan. Med tanke på hur magarna ser ut så gör det inte så mycket;-) De äter nog inatt, i brist på annat roligt. Misstänker trots allt att det mesta är vätska.


Har massor med brev att svara på. Får prova och se om soffan är lämplig som brevskrivarplats:-)

//

Av Chrissie - 10 maj 2009 14:17

Solen skiner, sen blåser det upp, sen skiner solen igen, efter det kommer regn och sen blir det lite sol igen:-/

Trist när man har massa saker man ska ta itu med, blir en massa springade ut och in för att slippa regnet.

Locket på målarburken börjar se tilltufsat ut efter alla "på och av".


Idag fyller vovve Neo hela 9 år!! Gosegubben har gått och nästan blivit pensionär (7x9=63).  GRATTIS!




Av Chrissie - 10 maj 2009 10:24

Soffan var mycket skön att softa i, kan jag meddela:-)


Dagen består i fullt upp med diverse bestyr, men först ska jag börja med klippningar som jag lovat utföra.

Nä, hinner inte med sånt här nu!

Hoppas alla får en toppendag!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards