Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)


 Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna. 


Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.


   

Gammelman håller ställningarna på tomten.


Ikväll var det träning, men tog ett tag innan vi hittade en gräsplan där vi kunde hålla till. Fullt på BHK och fotboll på alla andra ställen, men till sist så:-)

Idag var vovvarna duktiga, men tror förarna var lite slarviga :-D


Blev grillat vid hemkomsten. Så nu sitter jag här som en pösmunk och mätt i magen. Ont i nacken förövrigt, som tusan! Kan bara vicka huvudet framåt. Sidled och bakåt gör sata*** ont. Funderade ett tag på om det kan ha att göra med alla fästingbett jag haft , men då borde jag väl ha huvudvärk?!

 Bådar gott inför operationen nästa måndag, när jag ska tippas upp å ner:-/


Men vädret kan man inte klaga på!!!!! <3

Tjing!!

//



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards