Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Chrissie - 7 maj 2011 20:30

Gagnef Dala-Floda´s BHK rallylydnadstävling idag bjöd på en bra arrangerad tävling och härligt väder!! Nervositeten var på topp kan jag lova och hade jag  gått och satt mig på toaletten, hade jag troligen aldrig kommit ut därifrån.

Tur att R-M och Ludde också tävlade!

Då R-M och jag (eller vovvarna egentligen) redan har två godkända nybörjarklassresultat, behövdes bara ytterligare ett för att få gå vidare till nästa klass.

Det slutade med 97 P för Bangsi och 81 p för Ludde (av 100 möjliga) och en andra placering för Bangsi Bus och sjätte placering för Ludde. Dessutom fick vi flytta upp och därmed gå fortsättningsklass. Enligt protokollet så vann Bangsi och Ludde kom trea. Klart jag är glad, men jag tycker att Ludde gick bättre än Bangsi och att Ludde borde ha första priset!!

I vilket fall som helst så samlade vi tillsammans ihop 3 pokaler, glada vovvar och skratt!

På hemresan stannade vi till så vovvarna fick bada och då var absolut lyckan fullbordad för dem. Neo kom på besök under dagen, så även han fick plaska!

Resten kommer i bilder!

TACK R-M OCH LUDDE FÖR EN HÄRLIG DAG!


                         

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards