Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Chrissie - 3 maj 2011 21:01

Här kommer beviset att snöflingorna n ä s t a n var stora som tennisbollar;-P


 

Av Chrissie - 3 maj 2011 20:52

Tänk om man kunde säga att det var JAG som låg i hårdträning.....men just nu är det vovven:-)

Bangsi skällde en aningens alldeles på tok för mycket idag, annars är jag hyfsat nöjd. Ludde var en klippa!! Om han gått så här i söndags hade han definitivt blivit godkänd:-) Blev inga bra busbilder på voffarna idag, men väl en drös med träningsbilder. Håll tillgodo, även om de är små.

     


                                                                   


R-M fick gå med Bangsi och jag gick en gång med Puddisen.....Tyckte nog att Ludde fixar det bättre med matte, men däremot var R-M suveränt konsekvent med beröm vs. icke beröm angående skällandet. Undrar om inte R-M ska få tävla Bangsi i fortsättningen:-)

//

Av Chrissie - 3 maj 2011 12:49

Känns lite som om man närmar sig jul med stormsteg. Red mina båda hästar idag och fy tusan vad kallt!!!!!! Hade långkalsonger och vinterjacka, men det hjälpte föga!! Dessutom for det snöflingor stora som tennisbollar ner från skyn!!

Har dock hört att våren ska komma tillbaka till helgen, så det är väl bara att bita ihop?! Inte ens misse är sugen på att gå ut genom dörren!!

Nu är det brasor tända överallt, för jag ska tina upp, inför kvällens träningspass med vovve!

Återigen är det bevisat att man KAN vila hästar i form. Både T och D gick suveränt idag!! Skitkul!!!:-D

En kopp varm choklad nu då!.....

//

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards