Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Chrissie - 2 maj 2011 13:50

Så har det redan hunnit bli maj och vi får tydligen hålla tillgodo med aprilväder nu. Snöar ute och kallt som bara tusan. Igår gjorde vi till och med brasa i kaminen. BrrRRrRrr!!!

Valborg passerade......hmm...kan man säga smärtfritt när man sitter med en fot stor som en..fotboll lite överdrift, men dock en svullen fot?! Hur som helst så hade vi det himla trevligt. Sambon slutade sin kväll i utebadkaret och jag på Stopet:-)

En tjej fick sin skalle inbankad i en bilruta och "djursjukvårdaren" i mig tog överhand och jag satt hos henne tills ambulansen kom. Hon tappade medvetandet lite nu och då. Jag fick hennes telefonnummer av någon bekant till tjejen, så igår fick jag kontakt med henne att hon hade klarat sig från skallskador! Skönt!!

Fy tusan säger jag bara!! Har inget mot fulla glada människor, men folk som ska slåss har jag inte mycket till övers för!


Mådde faktiskt oförtjänt bra igår även om tröttheten tog överhand. Luddepudde var och tävlade i rallylydnad och det gick tydligen inte så bra som det brukar. Men vi älskar Ludde ialla fall!!! Nästa söndag ska det tävlas igen, och då ska Bangsi och jag vara med!! Tränar fortfarande hårt på att få bort hans nafsande och skällande! Ikväll ska vi ses för träning och om inte annat så får ju jag verkligen träna på att inte gå för fort, hihihi. Men ska väl gräva fram täckbyxor och vinterjacka! *hutter*


På återseende!

//

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards