Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Chrissie - 20 april 2011 09:14

Igår förmiddag tog jag en förmiddagskaffe hos Hanna som hade varit uppe och väckt tuppen och storstädat hela huset. Naturligtvis fick jag dåligt samvete och tog mig hem och började en totalsanering härhemma. Igår var det näst intill kliniskt rent....idag .....så är det inte lika rent längre:-) Underbart med djur!! <3

Tog hela dagen, men som grädde på moset gav jag mig ut på en härlig kvällsridtur på Guldsnopp innan kvällsfodringen. Så ljuvligt att kunna rida tidigt, sent eller närhelst andan faller på. Älskar att ljuset har återkommit!!


R-M kom förbi med en jättestor bukett tulpaner till mig, som nu pryder mitt köksbord!! TUSEN TACK!! <3


I vanligt ordning så rullar livet på med jobb och planeringar av olika framtidsplaner. L är superkanon duktig som har tagit tag i studiecirkel inför våra blivande legitimationer!! Lite kursande ska vi hinna med också, samt få klar den där *förbenade* momentlistan.


En vovvepromis och sen ner till posten och få iväg en bunt med kuvert som ska iväg (jobbsaker).


Tjing!

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards