Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Chrissie - 31 mars 2011 21:16

Träffade M´s syster imorse och vi tog en hundpromenad tillsammans. Blev en hel del vovvebus!!  Bangsi ÄR verkligen ett Duracellbatteri, kan trötta ut de flesta;-) Som vanligt så glömde jag bort att ta några foton:-(

Matten var dock rejält trött eftersom hon inte kom isäng i tid igår......


Visste att det skulle bli busväder till kvällningen, så passade på att rida både D och T. Hittade en ny väg som var alldeles lagom lång ( tog 55 min/häst) och varierande terräng. Bäckar att hoppa över, backar upp, backar ner, asfalt, grusväg och skog. Alltid roligt att hitta nya vägar så man kan rida "runt" och inte behöva vända och ta samma väg tillbaka.

Hur som helst, bra ridning idag och nu har pållarna fått komma in, då busvädret kom lagom till kvällsfodringen. Snöar för fullt...och spikar. Snålblåst! Bah!!!


Sambon har åkt på en förkylning, men jag fick ialla fall middagen lagad och serverad tillsammans med ett glas rött:-) Bra jag har det!!


Ikväll ska jag komma isäng i tid. Ny dag imorgon och 3 musketörer som säkert vill ha frukost också.

//


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards