Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Chrissie - 26 mars 2011 19:24

Har äntligen färgat håret!!! Gud så skönt!! Var verkligen välbehövligt!!

Sambon och jag tog vovvar och åkte ut på på småvägar för att hitta ett bra ställe att gå promenaden med de fyrbenta. Men inte hade det tinat så mycket som vi hoppats på, så hundarna såg ut som Bambi´sar på hal is och vi såg nog ut som två stapplande stolpskott!


Har slagit på stort ikväll och gjort mig en stor tallrik havregrynsgröt!! Snacka om lyxig lördagsmiddag;-D Men för mig en underbar variation från blåbärssoppan.

Nu hoppas jag att gröten utlovar vad den säger och ger mig ork och krafter så jag är piggare än en mört imorgon! Tjolahopp!!

//

Av Chrissie - 26 mars 2011 13:49

Men när människor vill protestera mot skyhöga bensinpriser och försöker få ihop en bojkott, så blir det fiasko. Eller mot höga matpriser eller you name it...

Men när man ska släcka ner varenda lampa och deltaga i Earth Hour, ja då är det minsann inget problem......

//

Av Chrissie - 26 mars 2011 13:01

Efter att ha genomgått en nära-döden-upplevelse det förgående dygnet, så är jag i återhämtningsfasen nu! Äntligen!! Fy f_n för magsjuka!!! Varenda inälv har varit upp och vänt och säkert hamnat på fel plats i kroppen!


Men: Nu är hemmet basillusksanerat, vädrat och skurat. Tvätten hänger ute på tork och lillskiten har blivit avtovifierad!! Gött!! Hästarna får dock en vilodag till, för krafterna räcker inte till så mycket mer. Har levt på blåbärssoppa senaste dygnet. Tittar jag mig i spegeln rinner det nog ut blåbärssoppa ur öronen:-/


Har äntligen fått mina ridbyxor som jag beställt, men hmm...De var inte alls lika snygga som på bilden när jag beställde dem, så jag har inte bestämt mig för om jag ska behålla dem eller ej. Men och andra sidan så kan man ju aldrig få för många par. Ska fundera en stund till.   

 

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards