Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Chrissie - 19 mars 2011 20:29

  

Goa Luddetudde väntar på "godistanten" :-)


   Min best!! Inte kan man tro att det är världens goaste beardis när han ser ut sådär?!!


  

En hel hög med beardislurv.



  

Lycka!!!

Den här bilden får mig att tänka på citatet som blir nästa tatuering:-)


  

Mysigare kan man knappast ha!! *Kärlek*


  

Välförtjänt drink efter helvetesvecka med papper!:-)




Av Chrissie - 19 mars 2011 16:34

Är inte den som gillar att skryta, men nu tusan i mig, är jag så stolt, så stolt. Har suttit dag som natt med papper, papper, papper och åter papper. Kontoret har svämmat över!!! Men efter m y c k e t tragglande så har jag äntligen fått ihop ett bokslut och kunnat påbörja nya årets verifikationer. Är t o m nästan ikapp, även om februari fortfarande väntar......

Skulle egentligen haft Uppsalakompisar på besök den här helgen, men jag avbokade eftersom papprena har prio ett!!

Nu kommer jag ialla fall fram till skrivbordet och det finns struktur på allt!

Så nu är drinken upphälld och jag hinner med att kolla in solen innan den går ner:-)

Har en del bilder från veckan som gått, men har inte haft tid att ladda upp. Ska göra ett tappet försök senare, och göra en liten bildkavalkad!

Dessutom ska jag belöna mig själv med att nästa tatuering skall göras på tisdag!!!!!!!! :-)

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards