Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Chrissie - 10 mars 2011 22:10

Har ont i halsen.........blääää!!! Men! Jag stod emot falukorven idag, och slog på stort och gjorde mig en risotto med vitlök och smörstekta pilgrimsmusslor, och fy tusan vad gott det var! Ett glas rött slog jag till på också.


Bra kvinnor reder sig själva, eller???  Känns bra att veta att jag lever med min sambo för att jag vill och inte för att jag behöver:-) Men ok, när jag kör fast med 4hjulingen........då är sambo bra att ha;-P


Idag känns inlägget som ett enda stort TACKinlägg.


Kollega - För att du finns och för att du finns och för att du finns


G - För din peppning och entusiasm


R-M - För underbara foton och en härlig lekstund i busväder

  

GIVE ME SOME ...VÅR

  

  

  


  


  


Nu har jag en underbar liten misse som vill ha all min uppmärksamhet. Han är i ansiktet, på tangentbordet...ja, överallt... *kärlek*

//


PS! PÅSKMUSTEN HAR ANLÄNT OCH LYCKAN ÄR FULLKOMLIG!! DS!

Av Chrissie - 10 mars 2011 09:38

Men va´ f__________________n!!!!!!!!!

Snön bara vräker ner!!! Vill INTE ha mer snö!!!! Jag som tycker jag varit så duktig och inte gnällt så mycket på den här vintern, men nu.....GrrrRRRrr!!!

H släppte ut pållar imorse, och när jag klev upp var jag snabb som sjutton och hann få på dem regntäckena innan det började vräka ner blötsnö. Vill inte ha konstant blöta hästar.

Mockning och höpackning -check

Rastning av vovvar -check

Snöskottning -våga vägra!!

Frukost - Just ja....ja, då får det bli nu...


Väntar bara på ett telefonsamtal från min kollega, sen ska jag sätta mig resten av dagen med papper, papper, papper!

//



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards