Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Chrissie - 9 mars 2011 21:18

Förkyld, ca 1 dm jäkla blötsnö, blåser satan och druckit upp 6 liter julmust sedan en knapp vecka. Ja, det är väl ungefär vad som hänt här sista tiden.

Finns ju inte en suck i världen att jag kommer hinna göra allt det där som jag hade planerat, men, men..... En ny dag imorgon!! *Svacka big time*


Har fått mms från sambon med bilder från "paradiset". Tror de skulle kunna tänka sig att stanna för gott om det bara gick.


 


Nu är ju jag personligen svinless på allt vad snö och vinter heter, men får väl lov att erkänna att det ser riktigt häftigt ut!! Synd om C som skadat fingrar och P som fått ryggskott. Hoppas bara de tillfrisknar och hinner med mer skoteråkning! Det går liksom lite fort. Klart jag längtar och ser fram emot när sambon kommer hem, men jag trivs å andra sidan alldeles förträffligt med att få vara lite själv också!


Nä, dra täcket över huvudet nu kanske och hoppas på en bättre dag imorgon?!

//



  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards