Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Chrissie - 7 mars 2011 22:06

Snart är hallen helt klar. Bläää, vad jag inte tycker att det är kul att renovera!!!

Dessutom känner jag mig alldeles lite sjuklig, med ont i halsen och huvudet.

Ok, jag kan stänga av TV:n, jag vet......Men finns det några andra program än om

 förlossningar, barnfamiljer stora som fotbollslag och Big brother??!!???

Ja........det är PMS-vecka, jag vet!! *muttrar lite för mig själv*


Rastning av vovvar, kolla pannan, två Alvedon och raggsockor, så hoppas jag vara fit as a fiddle imorgon.

Nightynight.



Ps: Kände mig jätteträffad idag när jag lyssnade på radion och den Finlands/svenske ståuppkomikern (som jag inte vet vad han heter) intervjuades. Han fick frågan om det var något speciellt vi svenskar gör och som han noterat.

Han svarade; att svenskar ska alltid upprepa allt två gånger!!!!

KramKram, nightynight, hejhej, tacktack etc.......Fullträff på mig! :-P



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards