Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

Lite gott och blandat.

Av Chrissie - 6 mars 2011 19:27

Härligt! Fick verkligen slötitta på Vasaloppet innan jag tog tag i dagen:-) Skoj att följa Gomersson´s dotter Moa som åkte, och dessutom gjorde det helt fantastiskt bra. 6 timmar och 19 sekunder. :-) Förstår att A och R-M är de stoltaste föräldrarna just nu!!

Hmm, det har ju inte blivit så mycket till renovering här, men det är ju en dag imorgon också. Har haft jä*** ont i fötterna efter allt dansande, men det är nog ingenting emot Hannas pojkvän som fick sin hand bokstavligt talat "smashad" i en dörr. Han fick spendera natten på akuten och en drös stygn. Har inte hört något idag, men är inte förvånad om något är brutet också.


  

En bild från morgonpromenaden igår.


  

Ljuvlig solig morgon, innan vinden anlände.


  

Pjakkur verkligen älskar att plaska med badvattnet. Ibland trillar han i, men inget som stör honom direkt.


  

Måste ju visa sin röda fina tunga.


  

Hur man tar ridbilder på sig själva;-P



Har svept 2 liter Julmust idag:-) Gott!!!!

Hästarna har fått sin kvällsmat nu och vovvarna en liten snabbrastning, så nu kryper jag under filten i soffan och slöar framför TV:n

//

 
 
Ingen bild

L

6 mars 2011 20:19

Åh sööööta Pjakkur :-) och i övrigt jätte fina bilder som vanligt :-)
Hoppas fötterna mår bättre imorgon.
kraaaam

 
Ingen bild

G.

7 mars 2011 09:35

Spännande med bubblor i badkaret. Förstår att han drattar i ibland. Själv väntar jag på den dag Pucko ska ramla i hästarnas vattentunna när han balanserar på kanten och dricker vatten där :-) Vore skoj att få vara med och se reaktionen då(och fiska upp blöt misse...)
Hämtat dig från partykvällen nu? Gott med julmust. Nu blev jag ju påmind om lagret i källaren *dreglar* Kanske måste nalla en flaska där snart :-)

 
Rose-Marie

Rose-Marie

7 mars 2011 20:32

Härliga bilder. Läste på FB att du glömmer att äta. Du kan ju inte leva på bara julmust!!!
Se till att få nåt i magen.
Ha en skön kväll

http://www.beardisenludde.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards