Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

Skaka rumpa

Av Chrissie - 6 mars 2011 03:11

Nu har jag äntligen äntrat sängen, efter en kväll ute på " Jurassic Park"......Men väl supergod mat på Lobbybaren.

Vovvarna är rastade och hästarna har fått nattamat, och katten lite busaktivitet, vilket betyder att matte får sovmorgon imorgon. Eller rättare sagt, stanna i sängen och titta på Vasaloppet!!:-)

Kommer troligen att rapa både Galliano och Tequila imorgon...Bah!!! Men man får stå sitt kast.

Nu har vovvar och misse tagit sängen i beslag och jag har ett litet hörn med mig själv och datorn:-)

Idag fyller Hanna och Johan´s lilla Ebba 4 år!! Grattis till henne!!!! Stora tjejen!!


Nä, lite Dexter och sömn skulle inte skada nu. "Pensionärer" ska sova så här dags....Natti natti:-D

//

 
 
Anette

Anette

6 mars 2011 11:28

Hoppas du inte mår allt för dåligt idag... men det kan det vara värt om man haft roligt :-).
Tur att det fanns en liten bit kvar av sängen till dig ;-).
Sköt om er alla och ha det bra.
Kram kram!!!

http://www.toppens.se

 
Chrissie

Chrissie

6 mars 2011 11:42

Mår oförskämt bra faktiskt:-) Har varit ute halva fm med vovvar och misse i solen!! Ljuvligt!! Mer takdropp till oss!!:-) KramKrak

http://dromisar.bloggagratis.se

 
Rose-Marie

Rose-Marie

6 mars 2011 19:14

Vad fint du gjort på bloggen. Härliga färger. Jag känner mig också som jag skulle ha festat till ordentligt och då har jag bara varit uppe sen 3 i morse och följt Moa från Sälen till Mora. Men det är så roligt. Skönt för henne att det gick så bra. Hon har inte kunnat träna så mycket som hon vill. Glädjande är också att Mora vann över Västerås idag.
Ha en trevlig kväll

http://www.beardisenludde.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards