Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Tappat något?!

Av Chrissie - 4 mars 2011 16:50

Känns som jag tappat bort blogginspirationen igen. Men är det en "dagbok" så är det. Bara att bita ihop och klottra ner något!

Egentligen är det faktiskt så att jag har haft annat för mig än att sitta framför datorn, på både gott och ont. Det känns verkligen att ljuset har börjat återvända. Inte för att jag är mindre trött, men det blir mer och mer tid utomhus. För att inte tala om det älskvärda bokslutet som bara vill trilskas med mig. Men nu kanske det finns hopp om att det blir ett och kan då smått börja ta tag i deklarationer.

Ska försöka hinna med lite fortsatt ytskiktsrenovering också, nu när "katten" är borta. Ja, inte Pjakkur alltså;-). Har en del av hallen kvar. Sen står tvättstugan på tur, och sist men inte minst sovrummet. För min egen del vill jag få klart innan våren anländer på riktigt också. För när den väl behagar dyka upp, vill man ju vara utomhus ännu mer!!! I sommar ska ju stallet målas invändigt! Så sysslolös lär jag knappast bli.

Har en hel del framtidsplaner på lut, men de håller jag hemliga tillsvidare:-)


Kastade mig i solariet idag, och G U D vad skönt det var!! Hade glömt bort hur ljuvligt avslappande det är!


Tack å Hej!

//


 
 
Ingen bild

L

4 mars 2011 17:30

Ja visst e det väl skönt att sola!!! Beroendeframkallande!! Oj vad med jobb du har framför dig, glöm inte att ta han om dig själv lite oxå :) visst får man extra energi av solen, längtar verkligen till våren nu! Härligt för både dig o hundarna att du har så bra promenadsällskap :) ha den bästaste helgen!

 
Ingen bild

L

4 mars 2011 17:31

Fan glömde det viktigaste....shiiiit vilken snygg layout :) :)

 
Chrissie

Chrissie

4 mars 2011 19:43

Tack vännen! Gullig du är:-) Jorå, jag ska komma ihåg mig själv också..Deklarationerna gör vi väl tillsammans va?:-D
Hoppas nu att Minna inte blir jättesjuk och att ni får en toppenbra helg! *kram*

http://dromisar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

L

4 mars 2011 20:10

Ja gärna!! Jag kommer upp till dig när deklarationerna kommit så sätter vi oss och gör dem ihop :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards